FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie www.blekitnipulawy.fora.pl 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 
 
Trzy Płomienie 2010

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.blekitnipulawy.fora.pl Strona Główna -> Tutaj mówimy o naszych Harcach :)

Bobbson
Administrator



Dołączył: 19 Paź 2009
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Puławy
Płeć: Druh

PostWysłany: Śro 12:08, 28 Kwi 2010    Temat postu: Trzy Płomienie 2010
 
Czuwaj! Witam Drogie druhowieństwo! Smile
Czas odświeżyć to forum Very Happy, więc czas na dodanie nowego posta do Naszego forum Smile





Regulamin V Rajdu Wędrowniczego „Trzy Płomienie”



Termin: 14-16 maja 2010 roku



Organizatorzy: 85 Kielecka Drużyna Wędrownicza „Trzy Płomienie”



Obsługa:

phm. Dorota Kurpios – komendantka (tel.: 604861705, e-mail: [link widoczny dla zalogowanych])

phm. Jakub Juszyński – PR (tel.: 784431659, e-mail: [link widoczny dla zalogowanych])

samarytanka Paulina Chruściel – kwatermistrz



Założenia organizacyjne Rajdu:

1. Rajd Wędrowniczy „Trzy Płomienie” jest przede wszystkim okazją do spotkania się wędrowników z całej Polski i skautów z poza granic naszego kraju. Na Rajdzie najważniejsza jest integracja, nawiązywanie nowych kontaktów i współpracy, dobra zabawa i team-building. Rywalizacja schodzi więc na drugi plan.

2. Rajd Wędrowniczy „Trzy Płomienie” jest rajdem pieszym, podczas którego uczestnicy przemierzają trasę wraz ze swoim bagażem i sprzętem biwakowym.

3. Uczestnicy Rajdu ubezpieczają się we własnym zakresie.



Trasa Rajdu:

Start: Święta Katarzyna

Meta: Kielce

Uczestnicy pokonują trasę w ciągu dwóch dni.

O miejscu pierwszego noclegu szefowie grup zostaną poinformowani w e-mailu potwierdzającym zakwalifikowanie patrolu. Uczestnicy Rajdu sami wytyczają sobie trasę marszu opierając się na punktach podanych przez organizatorów.



Uczestnicy Rajdu:

Uczestnikami Rajdu mogą być:

û wędrowniczki i wędrownicy (czyli harcerze w wieku 16-25 lat),

û instruktorzy pracujący z wędrownikami,

û skautki i skauci oraz liderzy powyżej 16. roku życia,

którzy w terminie dokonają formalności związanych ze zgłoszeniem na Rajd.



W Rajdzie mogą brać udział patrole liczące od 3 do 15 osób (inne przypadki będą rozpatrywane indywidualnie przez komendę Rajdu). Opiekunem patrolu musi być osoba pełnoletnia.



Zgłoszenia:

Na Wasze zgłoszenia poprzez formularz na stronie [link widoczny dla zalogowanych] czekamy od 1 marca do 11 kwietnia 2010 roku. Do formularza należy dołączyć (jako załącznik w formacie .jpg lub .pdf) potwierdzenie dokonania przelewu wpisowego na Rajd.

Na start Rajdu patrole muszą dostarczyć zgodę komendanta właściwego hufca na udział w rajdzie, która będzie stanowić potwierdzenie opłacenia składek członkowskich oraz polisę ubezpieczeniową patrolu (jedynie do wglądu).



Wpłaty:

Wpisowe w wysokości 25 zł należy wpłacić do 11 kwietnia 2010 roku przelewem na konto bankowe Hufca ZHP Kielce Południe:

Kredyt Bank S.A. Oddział w Kielcach

73 1500 1458 1214 5004 4775 0000

W tytule przelewu należy wpisać: „Trzy Płomienie” oraz numer, nazwę patrolu i/lub nazwę drużyny.



Hufiec wystawia faktury jedynie na osoby lub jednostki, które dokonały wpłaty

i tylko w ciągu 14 dni od daty dokonania przelewu!*

Wpłata po terminie może skutkować utratą rajdowych materiałów promocyjnych oraz dyskwalifikacją!



Uczestnikom zapewniamy:

Ø dwa miejsca noclegowe na rozbicie własnych namiotów,

Ø podwieczorek drugiego dnia Rajdu,

Ø dostęp do wody,

Ø pamiątkową plakietkę,

Ø dyplomy uczestnictwa,

Ø nagrody dla najlepszych,

Ø koszulkę rajdową.



Wasze zadania przed Rajdem:

Ø Koniecznie zabierzcie ze sobą plakietkę Waszego środowiska, żebyście mogli ją umieścić na naszej „Mapie Rajdowej” (z tego zadania zwolnione są ekipy, które zaznaczyły już plakietką swoje pochodzenie na mapie Rajdu).

Ø Na stronie Rajdu (www.trzyplomienie.85kdw.pl) stwórzcie wizytówkę Waszego patrolu (szczegóły w potwierdzeniu zakwalifikowania).

Ø Przygotujcie i przywieźcie ze sobą Wędrowniczą Watrę w formie przestrzennej tak, abyście mogli ją przekazać innemu patrolowi. Zdjęcie Waszego dzieła umieśćcie najpóźniej do 9 maja w Waszej wizytówce na stronie Rajdu.



Ostateczna interpretacja regulaminu należy do organizatorów.



Kontakt:

[link widoczny dla zalogowanych]



[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.blekitnipulawy.fora.pl Strona Główna -> Tutaj mówimy o naszych Harcach :)
Strona 1 z 1

Wyświetl posty z ostatnich:   
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

 
Skocz do:  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Skin Created by: Sigma12
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin